Zveza pomorsko prometnih agencij Slovenije

Novice


Arhiv: Vzorčenje in analiza goriva na ladjah

V nadaljevanju podajamo zapis sestanka predstavnikov ZPPAS (g.E.Bandelj, g.S.Križman) z URSP (g.T.Borovničar) dne 05.julija 2016 ob 10:00 uri.
----------------------------------------------------
Izsledki sestanka z dne 05/7/16 10:00 h
URSP: g. T.Borovničar
ZPPAS: g. E.Bandelj in S.Križman

G. Borovničarja smo seznanili, da smo obvestili FONASBO ,ki je obvestila evropsko združenje ladjarjev ECSA glede pričetka izvajanja vzorčenje in analize goriva na ladjah v slovenskih pristaniščih s 1.julijem ’16 ter na njihove povratne informacije v zvezi s to problematiko.

Izvedeli smo:
- Glede na izvedbeni sklep Komisije naj bi bila URSP dolžna letno izvesti 13 vzorčenj in analiz goriva

- Previdoma naj bi bilo vzorčenju podvrženo predvsem Dieselsko gorivo, težko gorivo pa na začetku samo vklolikor bi obstajal dokumentarni sum da bi bilo lahko kaj narobe.

- Za 1x ostaja da bo treba izvajalcu (SGS-u) poravnati stroške vzorčenja in analize neposredno ob odvzemu vzorca – vendar po zagotovilih g. Borovničarja, bo URSP že septembra dala predlog za spremembo na MOP (Ministrstvo za oklje in prostor) ki je nosilec tega projekta - URSP pa je samo izvajalec inšpekcijskega nadzora kakor po 17.členu uredbe o fizikalno-kemijskih lastnosti tekočih goriv. 

- Po prejemu rezultata monitoringa bo potrebno izsledke posredovati URSP ki je dolžna vrniti vplačana sredstva za stroške vzorčenja in analize, če se ugotovi, da so lastnosti goriva v skladu s predpisi – vendar je rok plačila min 30 dni.

- Ker omenjeni način plačevanja predstavlja težave tudi njim na URSP upajo, da bodo na MOP-u uspeli urediti spremembo še letos do konca leta - tako, da bi po novem /po predlagani spremembi stroški vzorčenja bremenili direktno URSP (ne več ladjarja /agenta).

Dotaknili smo se tudi teme glede VGM kontejnerjev, ki je stopila v veljavo 1.julija ’16.

Izvedeli smo da so s strani Paris MOU prejeli navodila kako ravnati v zvezi z VGM – na ladji kjer bodo vršili PSC bodo lahko predgledali tudi dokumentacijo glede VGM in vkolikor bodo posumili da je kaj narobe - bodo v info system vpisali pomanjkljivost kot pripombo - ne bodo pa zaradi tega zaustavili ladje.

Zapisal 
Sandi Križman član IO ZPPAS

Fotogalerija